Reis mee met Guido en Lilian

terug van dolvina

We zijn weer thuis in dit koude land. De airco in lovina stond warmer dan hier de buitentemperatuur en toch schijnt niemand de verwarming nog te gebruiken....

De laatste foto's en filmpjes gaan nu verschijnen.Lovina (Bali) staat bekend om zijn Dolfijnen. Niet door ons gezien, we hadden geen zin om ze brood te voeren om zes uur in de ochtend. Wij hingen liever aan het zwembad of de zee of op de veranda in ons kleine resort met drie cabins met zeezicht en een restaurant. Een paar keer lieten we ons verleiden voor een mooie snorkel tocht. Een voor mij (Guido) nog onbekende wereld om te verkennen. Een en al kleuren, wat een mooie wereld. Ik snap wel dat Lilian hier naar uitkeek. En terwijl ik rondjes ronde de boot zwom, verkende zij de randen van het rif.

We hebben ons ook nog twee dagen op een honda 125 semiautomatic scootertinhet Balinese verkeer gewaagd. Interessanteervaring. Er staan strepenop de weg om het zwarte asfalt wat op te leuken en er wordt links gereden,maar soms eenstuk(je) rechts kan ook. Erg leuk en mooie kleine weggetjes. Armoede en rijkdom naast elkaar. Alles leeft buiten, zeer begrijpelijk in datweer.

En lekker eten!!!

groeten Guido en Lilian

PS vergeet vooral niet de oude verhalen nog even langs te lopen voor nieuwe filmpjes.