Reis mee met Guido en Lilian

LAW 10 Noaberpad

De start van het Noaberpad

Na onze wereldreis van een jaar op de motor There is no try, is ons leventje weer helemaal opgepakt. Nu is het weer tijd om ook in Nederland het reizen en ontdekken voort te zetten. Tijdens de motorreis was er weinig gelegenheid, want ja, je bent toch onderweg met de motor en we maakten weinig tijd om echt te wandelen. Natuurlijk wel een rondje rondom het dorp of de camping of, zoals in Laos een jungle tocht van 2 dagen met een gids. In Nieuw Zeeland maakten we regelmatig een wandeling van een ochtend vanaf de camping. Maar een echte meerdaagse lange afstandswandeling, daarvoor leent zo'n grote reis zich niet. Dus zijn de rugzakken weer opgetogen, de GPS opgeladen en de keus is deze keer gevallen op het Noaberpad de LAW 10. Een pad langs de grens met Duitsland van Noord Groningen naar....... dat zien we dan wel weer.

Voor de foto's klik hier.

Etappe 1 en 2 , Overnachting in Bellingwolde

Bad Nieuweschans - Bellingwolde - Wedde

Ook deze keer reizen we waar mogelijk met bus - trein - auto om van en naar start en eindpunt te gaan.

Afstand : 30 - 35 km

Weer : wisselvallig, 8-10°, wij lopen tussen hagel en regenbuien door. Windkracht 4 tot 5