Reis mee met Guido en Lilian

Welkom op onze reislog!

Hallo en welkom op onzereislog!

Binnenkort gaan we ereen paar weekjes tussenuit zoals de meesten van jullie wel weten.

Hier vind je een aantal verhalen over of tijdens deze reis: verhalen .

Foto's van de reis (en andere reizen;)) vind je hier: foto's.

Via de kaart weet je altijd precies waar we zijn en hoe onze reis er uit ziet. Ook kun je daar doorklikken naar foto's of verhalen.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes,

Guido & Lilian

Reacties

Reacties

Hanny

Tjoe...wat ben ik jaloers...het liefst zou ik beroepsvlieger zijn. Luchten, wolken, plaatjes van bovenaf en zo af en toe wat "wasbord" spektakel of nog leuker valletjes in de lucht! Op vliegvelden mensen kijken...dat is al geweldig.
Ik hoop dat jullie veel van dit moois hebben gezien en ervaren. Ik kijk uit naar t eerste verhaal.
x Hanny

Jenny

Op dit moment liggen jullie hopelijk in je mandje, bij te komen van de grote overtocht. Lastig hoor om gewoon aan het werk te zijn terwijl jullie genieten van dit avontuur. Leuk is dat we dit een beetje mee gaan maken, ik verheug me op de verhalen, liefs, Jenny

Stijn en Hanny

Een dilemma voor jullie (meer voor Guido haha).
Als jullie het leuk vinden, sturen we jullie wat extra fotoruimte, op deze site.
Óf we sturen het petje, wat alweer vergeten is, door wie laten we even in het midden...
"Goedgoan" op naar een postadres, wat jullie opgeven. We horen t graag van jullie ...soon...

Take care & have fun

Stijn en Hanny

ans

jullie zijn goed aangekomen, hoor ik. Is de track open?
Veel plezier.

Jenny

Hier gaat de koninginnenag beginnen, dat zal jullie waarschijnlijk biet zijn, maar geeft ons een alibi om een slokje op jullie te drinken.
De verhalen klinken goed en brengen mij meer warmte dan de zon hier op dit moment doet.
Ik wens jullie veel plezier op Gibb River Road en hoop weer snel op een vervolg verhaal en veel foto's .
kus, Jenny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!