Reis mee met Guido en Lilian

Gibb River Road ! Van Derby tot aan Kununnura.

Heee hallo daar zijn we weer!!!

Terug in de bewoonde wereld alwaar er vers eten, internet, gsm en verkeer van rechts is en er binnen de lijnen gereden moet worden! We hebben zojuist de laatste meters van de GRR gereden en zijn nu weer aan het inslaan in Kununnura zodat we weer een paar dagen self contained kunnen zijn. Bij de paar restaurants langs de GBR is het fantastisch lekker eten, heerlijk nade potmaaltijden.

Ik zit een aantal fotos te bekijken hier in een internet cafe en denk ach het is ook allemaal te veel op om te noemen. Er staan een paar foto's op van rivercrossingen die we gereden hebben en we hebben er inmiddels al ontelbaar veel gehad. De eerste is erg eng, maar nu draaien we onze hand niet omvoor de grootste rivier in de Kimberly ;). Bij ons is het allemaal goed gegaan, wij rijden voorzichtig en we vinden het allebei erg leuk om te doen, vooral de wat technischer tracks waarbij je moet sturen en zo. We hebben ook wel eens een auto op zijn dak zien liggen die er te hard in was gegaan.Kimberly is erg heuvelachtig, met veelzwemparadijsjes in uitgesleten rivierholes, kwetterendevogels en vis. Veelal echt in de bush gekampeerd, het wordt hier om half 6 donker, dus dat betekent maaltje koken en naar bed. Je ziet ook telkens de zelfde mensen terug die ook de route rijden.

De tijd dringt alweer omdat we anderhalf uur terug moeten rijden nu naar de camping (El Questro) voor het donker wordt. We hebben niet kunnen checken of de youtubevideo werkt, maar hopelijk voor jullie allemaal wel.

Tot de volgende keer maar weer!

Liefs van G&L

Henk-Jan

Hoi Guido en Lilian,

ziet er allemaal prachtig uit. Wie maken al die geluiden op het filmpje? Veel plezier nog op jullie reis!

HJ, Willie, Bram Lori en Tara

miep miep roadrunner

Hi Lilian & Guido,
Vlgs mij genieten jullie volop, kan ook niet anders hè met zo'n avontuurlijke reis!
Filmpje werkt; voor de foto's heb ik je wat ruimte erbij gegeven, dus volschieten maar.......
Bye bye en veel avontuur nog!

Tamara en Xavier

He buurtjes, hier een groet uit het warme nederland. Zo te zien hebben jullie het goed naar jullie zin. Heb je nog slangen in je tent gehad? Nou als jullie het half zo naar je zien hebt dan dat ik het daar had, dan hebben jullie een fantastische tijd.

groetjes Tamara en Xavier

Jenny

Hai Lilian en Guido,
Volgens mij moeten jullie zo ongeveer weer een keer de bewoonde wereld aan doen om te fourageren en misschien weer een verhaal te schrijven. Daarom ook weer een beichtje van deze kant. Inmiddels hebben Anna en ik het leuke onderkomen in Deventer weer verlaten. Hebben jullie nog foto ruimte nodig? Dan zal ik ook een poging doen om wat toe te voegen.
Verder hoop ik weer op mooie verhalen en foto,s. En zo'n filmpje is ook erg leuk.
Ik wens jullie weer veel plezier en avontuur, liefs, Jenny

jan nelemans

Hi L&G,