Reis mee met Guido en Lilian

Arnhem Land

Start van de weg naar Oenpelli; Arnhemland

Reacties

Reacties

Ellen Eggerdink

Hoi Lilian en Guido,

ik vind het erg leuk om steeds berichtje van jullie te krijgen. Da tjullei daar steeds de tid voor vinden zeg. Ik wordt ook steeds jalourser op de prachtige omgeving waarin jullie zijn. Niet op de hitte hoor. phoephoe. En het filpmje helemaal geweldig door het geluid erbij. Iik heb nog d s panning in mij lijf hoe dat wekt zeg. Volgende week laatste blok HCT en had natuurlijk mijn opdrachten weer uitgesteld blijft de uitdaging doe het nu. Maar/ ennnnnn het is gelukt en nu ga ik lekker zondag de hele dag mediterne ben beniewd hoe dat is een heeeeeeele dag.

Jullie heel fijne tijd nog lekker genieten!!!!

veel liefs en warme groet,
Ellen.

ps. ik begin je nu wel te missen hoor Lilian.!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!